torsdag 30. januar 2014

Har du orden i strikkesakene?

Det er ikkje lett å holda orden i strikkesakene... Eg prøver så godt eg kan, men det skal ikkje så mykje til før det vert uorden. No har eg hatt ei opprydding. Eg har ikkje verdas største garnlager, men du og du så mykje rot denne hobbyen lagar!

Ein ganske grei skjenk for oppbevaring av
strikkesaker..Så får heller steintøy, glass og diverse
 finna seg ein annan plass å vera!


Det går nok mest i Sandnes Alpakka,
Sandnes mini alpakka og tynn alpakka
frå Du Store Alpakka..Men med tida
må eg nok prøva ut litt andre garn og!



 Eit funn av ein knappeboks! Kjøpt på
 Biltema for ca 30 kroner:)

Ei mappe med plastlommar, samt
klisterlappar der eg har skrive på dei
ulike pinnestorleikane, til
rundpinnane mine.
 Mapper med plastlommar kan nyttast
til så mangt. Her samlar eg alle
oppskriftsheftene mine.

Ein god ide frå mi strikkande litlesyster.
Ho "stal" eit TrashPack-dyr frå
 5-åringen sin og gav det til meg når mine
 nye pinnestoppere bare falt av. Godt med
familiemedlemmar som kan tenkja litt
utanfor boksen:)
 Dette sklir ALDRI av!


Korleis organiserer du strikkesakene dine?

God strikkeklem frå Vigdis


13 kommentarer:

  1. Her var det virkelig orden i sakene! Så fin skjenk! Jeg har ei romstor skuffe som er fylt til randen og det som ikke fikk plass i denne ligger i en rotete haug i et hjørne på gjesterommet:/ Jeg bør virkelig gjøre noe med det.. Fant bloggen din via bloggstatistikken min i dag, her var det mye fint! Gleder meg til å følge deg videre! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja rotet får koma i eit anna blogginnlegg:) inspirert av den fine rilletrøya du har laga, såg finare ut på bloggen din enn i hefte til Samsøe! Den er nok snart på pinnane!

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. flott lager, det ser ut til at du har stålkontroll! Garnlageret mitt har jeg allerede vist frem, pinnene ligger i etui som moren min har sydd, og mønstrene er sirlig organisert i permer, ikke så ulikt ditt system:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Lett å ha stålkontroll med eit lite garnlager og rett etter ei opprydding;)
      Eg trur bare eg må holda garnlageret på dette nivået:)

      Slett
  4. Oj, hos deg var det Ordning och Reda, forbilledlig!
    Takk for titten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for titten hos deg også! Nesten som reality show dette her, sniktitte i andre sine strikkehjem

      Slett
  5. Imponerende orden i skuffer og skap! Dette må mannen min aldri få se, da havner jeg i ryddetrøbbel! :-)

    Takk for titten!

    SvarSlett
  6. Mannen min kunne nok tenke seg at jeg ikke var fullt så opptatt av orden..på grensen til galskap, men du så godt det er å få orden i ting og tang! Takk fot titten hos deg også, kjempekoselig!

    SvarSlett
  7. Oi, skal si du har orden i sakerene. De permene med plastlommer var smarte, stor sannsynlighet for at jeg hermer litt :) Ble skikkelig glad når jeg oppdaget bloggen din, du lager mye fint. Legger meg til som følger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Rundpinnane mine har alltid vore eit kaos for seg sjølv, så var veldig nøgd med ideen med plastlommane når han plutselig dukka opp frå intet:) velkommen som følger, kjempekoselig!

      Slett
  8. Den der boksen til knapper var super fin, jeg skal sjekke ut om de har en slik en neste gang jeg er på biltematrakter. Hos meg er det temmelig mye rot i en ganske så stor knappesamling. har forsøkt å samle like knapper i små plastposer, men dette her var oversiktelig og greit.

    SvarSlett
  9. Ja, den er super den boksen! Rett og slett et funn! Koselig at du stakk innom bloggen min!

    SvarSlett

Koselig om du legg igjen ein kommentar!