søndag 15. desember 2013

God jul!

Litt travelt i innspurten for oss strikkarar, men nå nærmar det seg mål.. Julekalendaren som eg starta på for nokre år sidan har mangla nokre vottar, men no er han ferdig! JUHU! Vottane er strikka med Falk, og oppskrifta er frå eit av julehefta til Dale garn.

Ellers går det i julegavar. Mange er ferdige, og kan ikkje visast fram før jul...men ein julegave kan eg leggja ut på bloggen, sidan det er svært lite truleg at mottakaren vil sjå han. Oppskrifta på dette trekket til tennbrikettboks fann eg på bloggen strikkemette.blogspot.no, og det er ei oppskrift Mette har laga sjølv. Imponerande! Trekket er strikka med Sandnes Alpakka, litt ujamnt resultat, men det trur eg ikkje mottakaren vil leggja merke til.. Desse to prosjekta blir mitt bidrag til "Mens vi venter" på pinnekroken.blogspot.no


2 kommentarer:

  1. Så kjekt at du la igjen en hilsen på bloggen min før jul, slik at jeg fant deg:) Flott blogg du har, og denne kalenderen er bare rålekker! Godt nytt strikkeår til deg:)

    SvarSlett
  2. Godt, nytt strikkeår til deg og!

    SvarSlett

Koselig om du legg igjen ein kommentar!